A Generali biztosító kárrendezési portálján egyszerűen, gyorsan, a nap 24 órájában jelentheted be kárigényedet gépjármű-, élet-, egészség-, baleset-, lakás-, vagyon-, valamint utasbiztosításaiddal kapcsolatban. Ezen az oldalon találod az asszisztencia szolgáltatások kárbejelentő felületeit is a különböző vészhelyzeti asszisztenciát igénylő lakás-, gépjármű- és egészségbiztosítási ügyekhez. A kárbejelentést megteheted telefonon is a +36 1 452 3333 telefonszámon, személyes tanácsadódnál, valamint a Generali Ügyfélpont applikáció segítségével.
Generali Házőrző Minősített Fogyasztóbarát Otthonbiztosítás Termékismertető
Generali Házőrző Minősített Fogyasztóbarát Otthonbiztosítási feltétel
Generali komplett cascohoz köthető kiegészítő biztosítások feltételei